Helgen

Inte mycket bloggande från mig alls den här helgen. Eller rättare sagt inget bloggande alls, inget bloggan sen i Onsdags var det visst (Konstigt). Menmen, jag har haft ganska så fullt upp sen i fredag då syster och Denver dök upp och inte har de åkt än. Så därför har det vart ganska svårt att hitta tid till datorn. I fredags blev det att mysa och äta en massa onyttigt framför idol och se på film. Vi hade hyrt "bröllopsduellen"  som var riktigt rolig, en riktig tjejfilm.





Idag så har vi mest legat och slöat här hemma, men det är sånt man behöver ibland.
Men imorgon så åker de hem igen får se hur ensam jag kommer känna mig då,
men då kommer jag åtminstånde få sova! Det är ju nått i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0