Onsdag

Nu har jag nyss kommit hem efter min dejt, eller ja dejt och dejt kanske man inte kan kalla det när man vart tillsammans i 5 år. (Eller kan man det?) HerrMelin bjöd mig på middag och fika all by ourselves (me like), så det var mysigt. Träffade även på en gammal vän till mig som jag känt sen jag var 6, men inte träffat på ett tag, så det blev att tala lite med honom gamla minnen och vad som hänt sen sist vi träffades.



Blev ganska sent idag för mig, så jag är rätt så trött, men det är skönt att jag kan sova lite längre imorgon innan jag ska upp och jobba. Sen är det bara att åka hem och lägga sig igen om man nu vill det, har faktiskt inget inplanerat för morgon dagen (ovanligt va?). Kanske att man skulle ta och försöka sig på det där med att söka lite jobb, någon gång kan man väl ha turen att få ett annat svar än "tjänsten tillsatt med annan sökande". Det verkar nästan som om ingen vill ha mig på sin arbetsplats, har de något emot mig? Man vet aldrig... Konstigt det här att man aldrig kan få ett jobb, eller ens få komma på en jobbinterjuv, får hoppas på att den här finanskrisen tar slut någon gång och att det istället blir brist på arbetare så att man kan välja och vraka som man vill. Men det dröjer nog ett tag tills dess skulle jag tro.



Sen har ju den första snön äntligen hittat till Örebro! Jag blir ju så där barnsligt glad varje år när den första snön kommer. Tycker att det är väldigt mysigt, så nu vill jag att tiden ska gå lite fortare så att det kan bli December och jul! Längtar verkligen till julen och allt som är runt omkring, är ju helt klart den mysigaste tiden på året.



Nej nu är det dax att göra sig iordning för sängen!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0