Tisdag

Nu har man vart iväg och fixat med arbetsförmedlingen och haft sig, får se om min handledare hör av sig i veckan för att skicka mig till något ställe att vara på, på dagarna. Så nu är det alltså bara tre dagar av arbete kvar, jag har visat runt de nya vad de ska göra, så nu var det fixat sen är det bara att lämna nycklarna och tacka för sig. Känner att det här med att få sparken kan vara något bra i alla fall, finns ju en massa nya möjligheter som väntar nu. Kanske man skulle flytta någon stans? Till ett annat land kanske? Funderar på att flytta ner till någon liten stam i typ Afrika där man slipper bry sig om allt det här med jobb och finanskris och grejer. Det skulle va något det. Ska fundera vidare på den planen innan jag bestämmer mig...




Nu har jag inga speciella planer för dagen så jag får helt enkelt se vad som händer. Ska försök få HerrMelin att umgås med mig en stund innan han ska jobba. Annars får man väl sitta hemma och muppa resten av dagen helt enkelt, men det känns ju tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0