Chako Paul City

Här har man bott i Sverige i hela sitt liv och trott att man vetat det mesta, men nej då.
Detta var det första jag fick höra när jag gick upp imorse:

En stad med 25 000 lesbiska invånare.
När jag väl kollade upp det visade det sig att världens enda kvinnostan ligger här i Sverige och heter Chako Paul city. Denna staden ligger nämligen i norrland, och grundades redan 1820 av en rik änka. Befolkningen består av lesbiska skogshuggare och män får inte komma dit under några omständigheter. Om de inte vill bli ihjäl slagna av de kvinnliga poliserna i staden.
Detta är verkligen intressant! Att jag inte vetat om detta, och varför har Sverige försökt att mörka det? Men jag förstår inte hur denna stad, (som borde vara en av norrlands större städer), kunnat vara hemligt för hela Svenska folket och även för det personer som lever just där staden sägs ligga? Mycket skumt det här...
Men skumare är det att det är Kinesiska medier som rapporterar om den här staden som för Svenskar är helt främmande. Det sägs att en kinesisk student i Sverige, vid namn Niu Xiaoyu, blev sur på sin pojkvän och i protest begav hon sig till det nordsvenska kvinnosamhället. Där hon stannade tills pojkvännen tog sig till staden utklädd till kvinna och hämtade hem henne.

På google finns staden utsatt på Sverige kartan, man kan även få en vägbeskrivning dit.

Det finns även en länk till stadens hemsida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo sweetheart! Allt bra med dig idag? :)



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D



Kramar

2009-10-12 @ 14:59:44
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Med mig är det fint :) Okej lägger till dig nu då :D

2009-10-12 @ 16:04:27
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Veronica

haha ;D

2009-10-12 @ 16:26:15
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0