Dagen idag...

Runt lunch kom syster och lilla Denver hit på besök. Blev till att busa med plutt, prata och umgås, tills det att syster krachade min dator! Japp det gjorde hon, hon fick windows att säga godnatt och hejdå, men efter en stund fick man igång den igen. Trodde ett tag att hon krachat min hårdisk, men det hade hon inte, allt fungerar som vanligt nu. Tror att windows behövde en liten time out bara...

(precis som Denver)



Efter det så tog vi oss upp på stan för att träffa mamma och för att gå och äta på donkan, snälla mamma bjöd på fin middag idag...
Sen började det blir sent och alla vart vi tvungan att ta oss hem, för mig blev det att gå eftersom det var en halv timme kvar tills bussen skulle komma. Då tyckte jag att det var bättre att gå och få lite motion än att stå där och frysa iväntan på bussen. Så då var dagens motion avklarad! (så duktig jag är).


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0