Dagens dag idag...

Ja då var denna dagen slut, men imorgon kommer det förhoppningsvis en ny och ännu bättre dag!
Känns som om den här dagen har varit jätte lång, fast den har nog egentligen vart lika lång som alla andra dagar skulle jag tro. Imorse tog jag mig även en riktig sovmorgon, dä ni! Fick sova ända fram till klockan 07.30 (en sån lyx va?). Så idag har man vart pigg och glad, eller större delen av dagen har man vart det i alla fall.

Så vad har jag då haft för mig idag då? Har umgåtts lite med HerrMelin som också hjälpt mig att fixa den jädrans skruttcykeln. Efter det som tog jag mig en tur till bror som bjöd på fin middag, (alltså donkan) mycket gott kan jag säga att det var. Och som de filmnördar vi är så blev det självklart filmtittande, så nu har vi äntligen sett den sista filmen om ap-planeten! 

Menmen, nu är i alla fall cykeln fixad och fin!
Det är väl det viktigaste...


Nu är klockan mycket och jag ska sluta babbla så mycket och dra mig mot sängen.

Sov så gott!

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, det är ju inte din cykel :P

2009-10-23 @ 19:35:13
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0