Söndag

Ja nu var denna helg slut och det känns som om jag blivit överkörd av en pansarvagn som åkt fram och tillbaka över mig. Detta pga att jag haft en tröttgnällig plutt sovandes brevid mig, och en galen katt som var arg för att syster hade tagit hennes säng. Så det blev väl sådär en 3-4 timmars sömn för mig i natt (så jag är lite trött). Tillslut tog jag mig upp ur sängen och begav mig mot badrumet för att ta mig ett bad och vem kommer då efter en stund? Jo, syster och lilla Denver, så självklart ville Denver också hoppa i och bada, man kan bara inte säga nej till en sån sötnos.


Efter badet blev det dax att fixa sig iordning för att ta sig iväg på barnkalas,
eftersom lilla Emelie blev hela 3 år idag!



Där blev det fullrulle med massa barn (och vuxna) som sprang runt och lekte...

Ja det var min dag det, har vart en rätt så rolig dag även fast jag hållt
på att avlida av trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0