Fredag

Detta har vart en dag av regn, regn och ännu mera regn! Jag konstaterade även att om det hade vart minusgrader idag, så hade vi haft snö upp till knäna. Kanske skulle vart bättre? Eller? Jag vet inte..
Men det betyder alltså har jag hållit mig inne hela dagen idag för att slippa blöta ner mig. Förutom när jag blev tvungen att ta mig till affären för att inhandla kvällens fredagsmys, som består av popcorn och cola.
Jahapp det var då min dag det, inget märkvärdigt så där.

Nu är det dax för fredagsmys framför Idol!
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du, hade det vart snö hade en viss Nathalie varit mycket glad! :D

Dessutom skulle du se mig i dörrhållet med termobyxor och pulkor Woiiiiiiiiiii!!! :D haha

2009-10-16 @ 22:06:34
URL: http://trashycandysuck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0