Halloween-Lördag

Nu har jag äntligen fått sätta mig ner och ta det lungt, efter att ha städat och haft mig hela dagen.
Så snart är det dag för vår årliga Ma Na Ass hall-och-vin fest! Eller ja fest och fest, vi är tre tjejer som äter massa onyttigt, dricker lite lulligdricka, ser på film och är almänt galna och flumig. Så på något sätt har detta blivit en tradition som jag och syster började med 2006 av någon anledning. Men frågan är bara, vad ska jag klä ut mig till i år? 06 var jag en alien, 07 en död/zombie flicka, 08 en luffare, vad ska det bli. Ni får väl helt enkelt vänta och se, nått bra ska det allt bli!


Annars kan jag ju vara mig själv,
jag ser ju ganska så läskig ut som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0