Idol

Jag sitter just nu och tittar på Idol i min ensamhet och jag säger bara fy satan! Va bra vissa är! Idag är det Michel Jacksson tema och jag kan säga att när Rabih sjöng fick man nästan rysningar. Hans röst är ren talang, tror faktiskt inte att man kan träna sig till det. Men tror att Rabihs röst är en röst man antingen älskar eller hatar. Men jag kan säga att jag älskar den, i alla fall idag!  Men det finns flera med i år som jag verkligen gillar, men sen finns det även några stycken som jag inte alls tycker passar in i idol. Menmen alla tycker väl olika antar jag. Det skulle faktiskt vara ganska tråkigt om alla tyckte som jag. (Men gud så bra världen hade varit i fall alla gjorde det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0