Kväll

Ännu en fredags kväll i min ensamhet, men det gör inte mej något. Är ganska så skönt att bara ta det lungt och kunna se på vad man vill och så. Sitter just nu och äter vårrullar framför idol, undra vem det blir som ryker ikväll, det lär man ju få veta ikväll, annars får man klaga.
Idag så gick inte dagen som planerat riktigt, jag skulle ju ha städat  gjorde jag det? Nej, vad har jag gjort då? spelat patetiska spel igen? Japp, klart jag har, fast jag har även pratat med en skum snubbe i chile som knappt kan engelska, (via msn alltså, om det hade vart via telefon hade det vart ännu skumare, haha). Men det kan ju vara kul det också, jag får i alla fall träna upp min engelska lite grann, vilket alltid är possitivt.

Nej tillbaka till idol och min mat!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0