Lördag

Så skönt att man fick sova imorse! Fast att jag vaknade runt halv åtta, men det beror nog på att jag hoppade i säng direkt efter Idol, pga jobbigt ond migrän! Så idag har jag satt på mig massamassa varma tröjor och ett duntäcke, för att slippa bli kall och stel, vilket ofta leder till migrän. Fast känner att det börjar bli riktigt varmt, kanske att jag skulle ta av mig täcket en sväng? Vågar man det?

Idag så får jag helt enkelt se vad jag hittar på, har faktiskt inget planerat. Kan hända att jag sitter hemma och myser ikväll också, om inte någon hör av sig och ger mig ett bättre erbjudande för dagen.
Nu! Dax för lunch! See you later!


Kommentarer
Postat av: Veronica

jadu, han dansade mest till calle ^_^*

2009-10-17 @ 12:24:53
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0