Lördag

Inte har det blivit något bloggande idag inte, fast att jag har suttit vid datorn hela dagen. Japp jag har faktiskt suttit här i princip hela dagen, men vad har jag gjort då? Ja det kan man undra... Kan det vara så att jag har nått toppen av uttråkighet, jag tror nästan det. För jag ha nämligen suttit och spelat de mest meningslösa spelen någonsin! (mest på facebook, av någon konstig anledning). Men jag har varvat lite med att spela på mobilen lite också. Detta kan ju bara inte vara nyttigt! Nu är det f*n dax att aktivera mig och typ röra på mig eller nått? Men känner jag mig själv rätt så kommer nog morgon dagen se lika patetisk ut. Om inte någon drar mig bort från datorn. (suck)

Nej nu ska jag i alla fall se på hål i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0