Lördag!

Dagen så här långt har jag inte gjort så värst mycket, duschat, sett Idol och slöat. Men snart är det dax för mig att ta och röra på mig så att jag blir klart med allt innan det bär iväg mot Lelly Love på 21 års party. Yes, my Lelle fyller nämligen år imorgon, så nu kan hon sluta kalla mig för pensionär eftersom hon snart kommer att joina mig i pensionärslivet (oj vad livet går fort). Känns lite små skumt när man tänker tillbaka på när vi träffades för 10 år sedan och att vi nu sitter här som "vuxna". Men tiden förändras, man kan väl även säga att jag och Lelle kan fira 10 år av vänskap med.

 Nu blir det att fixa sig iordning och dra på Millencolin på lite högre volym!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0