Måndag

Idag har det inte blivit mycket gjort. Var så otroligt trött när klockan ringde imorse och jag ville verkligen inte gå upp. Men jag hade inget val så det vara bara att kliva upp ur sängen och ta sig iväg till jobbet. Sen när det var klart blev det raka vägen hem för att äta och sova. Men ändå känner jag miig helt utmattad, usch, tror att lilla Denver har lyckats smitta mig med sin förkylning. Menmen, det var väl min dag så här långt, om en stund ska jag ta mig iväg mot bror för att se lite film. Får hoppas på att det blir en bättre film idag än det blev sist. Då vi såg på Maniac, som inte var så jätte bra inte, den var mest skum av sig.
Nej dax att sluta babbla...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0