Migrän är inte kul, inte...

Ja nu har det vart så där tyst ifrån mig igen. Igår framemot eftermiddagen så fick jag en jobbig migrän som vägrade att ge sig. Så det blev att lägga sig tidigt och stänga in sig i ett kolsvart sovrum och bara hoppas på att man kunde få somna så att man kunde få vakna upp och må hur bra som helst. Men sån tur hade jag inte idag, visst min migrän var borta men jag mådde skit! Men det var bara att ta sig iväg till jobbet och sen direkt hem och lägga sig ner. När det väl gick över så kom självklar migränen tillbaka, (min vanliga tur). Så dagen idag har jag spenderat på en madrass på golvet framför tv:n, med min special kudde under huvet. Inte för att det hjälpte så värst mycket, men det blev bättre i alla fall. Så nu ligger man efter med allt det som man skulle ha gjort, typ som att städa. Men imorgon hade jag tänkt att jag skulle må bra! (får väl se hur det går). Känner mig lite som en gammal tant som inte orkar med något och då bara ligger i sin soffa och är bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0