Ser jag verkligen så liten ut?

Fick den här komentaren igår:



Den här komentaren är alltså ämnad för mig, eftersom någon tycker att det är en blogg som skulle passa mig.
Annars skulle man väl inte komentera det i min blogg.
Men om man nu ska få tonårs tips av en 15 åring så borde jag då vara runt 14? Eller hur? Ska man ta detta som en komplimang eller som en förolämpning? Visst att folk tror att jag är 16-17 när de ser mig, det kan jag ta. Men 14 är väl ändå att ta i. Vad jag vet så behöver jag inga tonårstips för sist jag titta efter så är det nästan 3 år sedan jag var tonåring. Men jag kanske har fel, kanske att man som 21 åring behöver hjälp för att komma igenom de jobbiga tonåren. Fast det verkar lite osanolikt, jag menar been there done that. Så om någon ska ge ut tips om de jobbiga tonåren så är det väl jag som redan vart med om det och vet hur det går till med att sånt där.
För detta kan väl ändå inte vara en spam komentar? *hosthost*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0