Söndag

Då har man just kommit hem och är trött som bara attan. Idag har jag allt vart social jag! På morgonen kom HerrMelin hit till mig och hälsade på en sväng (alltid lika trevligt). Men jag förstår inte att han alltid ska komma hit och överaska mig då jag står i duschen och inte kan gå och öppna dörren bara så där. Det är andra gången den här veckan han lyckats med det. Kanske att man skulle ge tillbaka nyckel till han? Men då skulle jag väl bli så rädd att jag halkar omkull i duschen och slår halft ihjäl mig eller nått sånt (inge bra alls). Då kanske det är bättre att han får stå i trappen och vänta tror jag nog.

Sen framemot eftermiddagen så tog jag mig iväg till bror. Det blev att hämta lite mat på dokan till att börja med, sen blev det hem till honom igen för att äta och sedan spela Guitar Hero. Som jag av någon konstig anledning bara blir sämre på, är det inte meningen att man ska bli bättre ju mer man tränar? Eller? Hm.. skumt det där. Sen blev det även film tittande (filmnördarna nr1), såg på I still know what you did last summer, den var väl helt okej bara lite trög så där. En tjejskräckfilm (som bror kallar det), helt enkelt...

Ja det var min dag det! Men nu är jag så himla trött så det är nog bäst för mig att dra mig mot sängen.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0