Tisdag

Det har vart ganska så dålig uppdatering ifrån mig idag. Det beror på att jag har haft en riktigt dålig dag då alla känslor och all oro man har tryckt bort under en tid plötsligt gjorde sig påmind. Detta pga av ett dåligt besked jag fick tidigare idag, men jag ska se till att bli piggare och gladare imorgon och då även ha något vettigt att skriva om (om jag kan skriva något vettigt nångång).
Jag har inte så mycket mer att säga egentligen.
(Kanske ska tacka er tre som jag har telefonat med idag, för att ni orkat med mig. Kan inte vart så kul att lyssna på mig mella snörvlingarna)
Hoppas att ni haft en bättre dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

I'm allways here gummsis!!! <333

2009-10-20 @ 21:09:24
URL: http://trashycandysuck.blogspot.com
Postat av: Veronica

det kommer bli bättre, tro mig! =)

2009-10-20 @ 22:53:20
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0