Tisdag

Det blev en ganska så långdag igår också, och jag var inte hemma förenns runt 23.30 tror jag. Så då gick jag raka vägen till  sängen och somnade. Men vad gjorde jag igår då? Jo, jag åkte iväg till bror tillsammans med syster för att ta en seriös bild på oss syskon tillsammans, vilket inte är det lättaste, Malahn fick agera fotograf. Jag tror att det kanske kan ha blivit ett seriöst foto tillslut, men det är tveksamt. Blev att ta massor med bilder där vi ser ut som jag vet inte vad, (familjen dubbelhaka?). Men kul var det i alla fall!



Idag har jag inte så mycket för mig, ska ta mig iväg till min chef om ett tag eftersom han ville tala med mig. Undra vad det kan va? Ska jag få sparken?
You never know...


Kommentarer
Postat av: malahN

ojojojojoj va ville han då?

2009-10-27 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0