Torsdag

Är det inte pyspunka på cykeln så är det plattpunka, är det inte det så spricker däcket! Kan man ha mer tur än mig när det gäller cyklar (suck). Upptäckte när jag var framme på jobbet att däcket spruckigt ca 5 cm och att slangen hängde ut. Så det blev att ringa till pappa och sen mamma för att be om hjälp, men båda har ju jobba att sköta så jag fick lite olika alternativ av dem. Men nu har jag hittat en bra lösning på problemet! HerrMelin ringde nyss och han ska komma och hjälpa mig att fixa den förbannade cykeln, det är bra att ha en händig karl ibland (fast det gäller väl mestadels cyklar, och bilar då).


Kommentarer
Postat av: Veronica

jäkla skruttcykel du har!

2009-10-22 @ 19:41:52
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0