Torsdag

Usch så dålig jag har vart på att blogga på ett tag, (skärpning!) jag ska försöka komma igång igen. Egentligen har jag massa idéer om vad jag ska blogga om, men när jag väl sätter mig vid datorn så tar det plötsligt bara stopp (är det detta som kallas bloggtorka? Eller är det helt enkelt bloggsläpp? Någat är det i alla fall).  Känns som om dagarna bara sniglar sig förbi utan att man gör något speciellet alls.
Menmen, sitter just nu och tittar på mammas pojkar, väldigt underhållande man kan ju bara konstatera att när tjejer tävlar mot varandra om killar så tas de sämsa sidorna fram hos alla. Tjejer är väldigt bra på att hugga varandra i ryggen, men det bidrar ju till intriger och underhållning. Efter det blir det att titta på inlåst, får se om pojkarna har lärt sig något efter att de vart inlåsta ett tag, man kan ju hoppas på det.



Idag har jag mest bara varit hemma och umgåtts med mig själv, men jag har även vart duktig och satt igång med lite träning här hemma. Känner att det börjar bli dax att ta itu med de förslappade musklerna man har dragit på sig. (Det är bäst att man tränar ner sig nu innan det blir jul då man kommer proppa i sig allt som kommer i ens väg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0