Tröttis-dag

Idag är jag inge vidare pigg av mig. Har inte sovit så värst bra, eftersom jag vaknade mitt inatten och trodde att jag var jagad av en massa zombisar som kom emot mig och sa "brain". Inte kul! Kan ju ha något att göra med filmen jag och bror såg igår, som handlade om just zombisar som gav sig på folk och sa "brain" innan de tog en tugga av dem. Men det är ändå konstigt att jag får jobbiga drömmar av det, brukar faktiskt inte bli rädd eller så av skräckisar. Men tydligen så ville filmen fortsätta i mitt huvud när jag låg och sov. Sen tog det ett tag innan jag kunde somna om igen, så trött är vad jag är. Men som tur var så hade jag inget jobb idag, (eftersom det är tisdag).

Nej nu ska jag hitta på något att underhålla mig med.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0