Voddler

Filmens svar på spotify. Äntligen säger jag, det är det man har gått och väntat på sen man fick reda på vad sotify var för något. Voddler lanserades igår och jag har självklat skaffa denna tjänst! Det finns många bra filmer att välja mellan inom alla möjliga olika gernres. Men man kan tycka att det är rätt störande hur filmen visas, då de har gjort lite olika saker med bilden för att folk inte ska spela in dem på sin dator. Jag kan ju säga att jag blir besviken på att det buffrar så dåligt, jag fick enbart se reklamen och introt på filmen innan den la av. Men det är nog något som kommer att lösa sig med tiden, det är ju fortfarande så passa nytt. I framtiden ska man även kunna se olika tv-serier på voddler. Om man vill skaffa sig ett voddler konto kan man gå in på www.voddler.com och klicka på download. Om man är kund hos bredbands bolaget kan man gå in på deras sida för att skaffa sig voddler och börja använda det på engång.

Detta är en riktigt bra idé som kommer att bli mycket väl använd av mig i framtiden, bara de löser sig så att jag kan få se mer än bara introt. Men det kommer nog, man får ha lite tålamod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0