Dagen som försvann!

Ja vart tog den vägen? Ingen aning, och det har antagligen inte ni heller...
Till att börja med så låg jag hemma på min soffa i lugn och ro, och *poff* så befann jag mig på IKEA med en korv i handen. Jag var där tillsammans med syster och pappa, inte för att jag gick in på själva IKEA, vi skulle ju faktiskt bara äta korv innan vi tog oss mot willys. Sen gick man in på willys och hade ganska bra med pengar, men när man kom ut så var man helt plötsligt 1500 kr fattigare. Men det possitiva är i alla fall att man har mat så det räcker ett bra tag. Fast kan nog säga att jag köpte en aning mer än min frys palla som nu håller på att sprängas. Men det ska jag nog se till att den inte gör (blir så mycket att städa då), så får väl ta och äta upp allt istället så det blir tomt igen.

När jag väl kom hem efter min storshopping fick jag minsann inte vila. Nej för det första så var jag ju tvungen att plocka upp alla varor och mosa in dem på sina rätta platser. När man väl var klar med det så var det bara att sätta sig på cyckeln och ta sig iväg till bror för att titta film. Vi såg på några konstiga filmer som heter The Gods must be crazy (1&2), som faktiskt var riktigt roliga! (om man har sådan humor som mig alltså).

Nej nu är det dax för mig att gå och lägga mig!
God natt!

(om ni undrar varför hela inlägget är i fetstil, så har jag ingen aning. Antagligen så har jag pillat på massa tangenter som vanligt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0