Dagen

Jaha idag har man inte haft så värst mycket för sig. Träffade HerrMelin en sväng, efter att ha telefonterroriserat honom i ca 3 timmar (är man en tröttis som sover hela dagarna så måste man ju). Annars har jag väl bara suttit i min soffa hela dagen (skönt men tråkigt).
Men imorgon så ska jag försöka få med HerrMelin till Marieberg en sväng. (måste hitta en present). Efter det så hade jag tänkt att vi skulle ta oss iväg till syster och hennes lilla familj, för att hälsa på. (Ja, jag bjöd in mig själv) Får väl hoppas på att det tycker det ska bli skoj att vi kommer. Men man vet ju aldrig. Jag skulle inte uppskatta att ha oss på besök bara så där. Inte för att vi är så värst störiga (eller kanske lite), utan mer för att vi är som vi är, eller är vi? Äh! Jag vet inte, vet knapp vad jag talar om...






Kommentarer
Postat av: Lisa

kikar in här ..

allt bra ?

ha en fortsatt mysig kväll

2009-09-30 @ 21:13:19
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0