Fredag

Ännu en vecka som bara flygit iväg, men den har ändå vart en aning seg eftersom jag vart hemma och mått dåligt. Fast nu tycker jag att jag mår ganska så bra, så på måndag blir det att jobba igen.

Idag har jag endast lega hemma fast att det vart så fint väder ute. Men vad ska man göra? Så det har blivit att läsa lite, se på tv och titta på en film. Såg på Dagboken, som var en riktigt bra film om en äkta livslång kärlek. Den var riktigt fin, trotts att de kommer ifrån varandra så kan de inte glömma varandra... (Se den!)

Ja nu blir det tv:n som sällskap ikväll... Men imorgon så kommer syster hit för att sova över, medans hennes plutt åker hem till våran mor för att övernatta. Men får väl se om syster kommer eller inte, får ju faktiskt inte tag på henne. Och jag har inte fått tag på henne på hela dagen, så får väl se helt enkelt... (varför ha en mobil om man inte använder den?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0