Fredag

Ja då var det slut på denna vecka och nu har jag just sett klart på Idol.
Denna dag började inge vidare bra för mig kan jag säga. Jag vaknade upp pigga och glad, cyklade iväg mot jobbet i solskenet. Men vad händer? Halvvägs till jobbet så hör jag ett mystiskt ljud och jag känner att cykeln känns lite skum. Börjar fundera på i fall jag har lite dåligt med luft i bakhjulet, så jag hoppar av cykels för att titta efter. Vad ser jag? Jo mitt bakdäck är totalt (då menar jag totalt) platt! (Shit! Vad gör jag nu?) Det enda jag kunde komma på var att ringa till älsklingen, som tur var hade han inte hunnit gå och lägga sig så han kom förbi och hjälpte mig att få hem cykeln och fixade så att jag både kom till jobbet och kom hem ifrån jobbet. (Han är så snäll ibland).
Ja så man kan ju inte precis påstå att dagen började bra. Nu är bara problemet att fixa en ny slang och byta den innan måndag, men får väl ta och fixa det på något sätt.

Runt lunch blev det att ta sig upp på stan för att träffa syster och plutt. Blev en del shopping (nu får jag faktiskt ge mig), och lunch på donkan. Det blev en trevlig och mysig tur på stan med mina favoriter.
Sen när jag kom hem så blev det till att ta det lungt, äta mat och se Idol. Nu blir det film, chips och loka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0