Helgen som vart...

I lördags tog jag, syster och plutt en sväng förbi Nathalie för att överaska henne och säga grattis. Självklart så tog vi även med oss en present, kladdkaka och läsk. Vi hade även bra tajming som kom precis när hon hade tagit sig upp ur sängen. Var väldigt trevligt att umgås, prata, busa med plutten och dansa lite...



Sen drog jag syster och plutt hem till mamma för att äta, umgås och se film. Mamma hade hyrt slumdog millionaire, som var riktigt bra den kan jag rekomenderat att man ser. Fast den var lite krånglig att hänga med i, men bra var den i alla fall.

Efter att ha vart där i flera timmar så blev det dax för mig, syster och plutt att ta oss hem till mig för att mysa. Blev att vi såg på Mean girls innan vi drog oss mot sängen för att sova. Blev en rätt tidig kväll efter att hållit igån hela dagen. Så vi var ganska så trötta alla tre...


Söndag

Söndagen bestod mest av att slöa, busa och mysa med plutt...



Så jag kan säga att jag har haft en bra och mysig helg med vänner och familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0