Höst...

Regn, regn och ännu mera regn! Nu märks det att hösten är påväg, eller den är nog redan här. Visst att det är jobbigt att det ska regna hela tiden men det kan vara ganska postivit också. Eftersom det har regnat och vart dåligt väder större delen av dagen, så blev det att hålla sig hemma efter att jag kom hem från jobbet. Då passade jag på att fixa lite, diska, tvätta, städa och sånt där tråkigt man kan ägna sig åt en regnig dag som denna. Mindre kul är det om det ska var sånt här väder när man ska iväg någonstans. Men nu ska jag inte prata om vädret, det är ju sånt man prata om ifall man inte har något intressant att tala om. Men i och för sig så har jag inte så mycket intressant att säga idag, har ju faktiskt inte gjort så mycket. Får väl se vad jag hittar på imorgon, kanske att jag bara sitter hemma då också. Men det verkar ju tråkigt, eller det kan ju vara rätt skönt det med. Nej nu ska jag sluta babbla och ta och lägga mig och läsa ett tag innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0