Lördag

Klockan är redan tre och här sitter jag fortafrande i mina sovkläder och inte har något för min alls. Men får ta och sätta fart och fixa mig iordning snart. Ska nämligen dra iväg till bror för en Beatels rock-band kväll! Får hoppas på att det blir skoj, fast lite jobbigt är det att jag inte har någon cykel så det blir lite besvärligt att ta sig hem sen gåendes ensam i mörkret. Menmen får väl se om jag överlever det eller inte, det lär ju märkas.

Btw.. Jag tror att grannen firar något eftersom det pumpas musik på högsta volym så att min dator skakar. Tror att det kan vara så att han/hon och sambon flyttat isär. Om det är något att fira vete f*n, men det kanske det är. Det är ju inte depp musik precis..
Nej nu ska jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0