Måndag

Idag tog jag mig iväg mot Kumla direkt efter jobbet (alltså vid 9-10), för att hälsa på systeryster och Denver.
Blev där fram till kl 18, då jag beslöt mig för att åka hem (självklart glömde jag att ta kort). Det var jätte mysigt att umgås med syster och att busa och mysa med plutten! Det måste det bli mer av, men är ju bara det att det kostar massor med pengar att åka fram och tillbaka till Kumla, tyvärr. Får hoppas på att de snart tar och flyttar lite närmare så att man kan umgås lite mer utan att man behöver spendera några större summar (ja, det är mycket för en fattig person som mig). Annars får man väl försöka att skaffa sig ett jobb i Kumla så att man betalt för ett busskort, fast lite jobbigt skulle det vara att behöva ta sig till Kumla varje dag, eller? hm...

Menmen nu blir Roast på Berns, sen får jag väl se vad jag hittar på, om jag inte bestämmer mig för att sova.

Hoppas i alla fall att ni haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Veronica

ja, skaffa jobb i kumla :D

2009-09-28 @ 22:46:23
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0