Måndag

Idag blev det att ta sig iväg och jobba igen... Men var så otroligt segt att ta sig upp. Jag har börjat att sova så oroligt om nätterna, villket gör att jag får helknasiga skumma drömmar. Så ibland funderar man på i fall man är lite smått galen, om ni bara visst hur mina drömmar är. (obeskrivliga) Men eftersom jag sov så dåligt i natt så blev det att lägga sig och sova en stund efter jobbet. (Självklart dök det upp ännu flera skumma drömmar) Men jag vaknade till vid ett tillfälle och trodde att jag hörde någon som höll på att greja i mitt badrum, men hur mycket jag än försökte att hålla ögonen öppna så gick det verkligen inte. De slöt sig hela tiden och jag låg där helt orörlig, så jag kom fram till att "äh! skit samma, är det någon här så får den väl väcka mig". Självklart så var det ju ingen i min lägenhet, men tänk om det vart det och jag låg på min soffa helt förlamad från att vakna upp... (hade inte vart så bra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0