Onsdag

Nu har man vart så där dålig på att blogga igen (dumt av mig). Vet inte riktigt varför, ibland blir det väl bara så antar jag.

Idag så har jag vart hemma hos min far för att hjälpa Nattis (Plast-syster) att färga och klippa håret. Blev väl så bra det kunde bli, känner att frisör är det jag egentligen vill satsa på. Det har alltid vart det yrket jag helst velat ha, men det blev ju som det blev. (tyvärr) Får hoppas på att man kan få ihop pengar till en frisör utbildning i framtiden. (Ser inte så ljust ut för tillfället)

Efter dagens frisörande, så blev jag upphämtad av HerrMelin. Så vi bestämde oss för att åka och äta, kinamat blev det (yumi). Blev fyra små rätter, riktigt gott var det!



Sen blev det att tas sig hem till mig för att umgås...

Nej nu ska jag se klart på Efterlyst innan det är dax för mig att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0