Paus

Som ni kanske har märkt så har jag tagit en liten paus från bloggandet i ett par dagar. Har faktiskt knappt ens suttit vid datorn alls, men ibland är det vad som behövs. Men ska komma igång med bloggandet ganska så snart igen.
I helgen har jag haft fullt upp och bara mått bra, men tänkte ta en uppdatering om helgen och lägga upp lite bilder imorgon. Tänkte bara informera er att jag lever.

Tänkte även passa på att att att säga grattis till mina söta Nathalie som fyller tant idag!
Så nu är vi pensionärer båda två!


Grattis gumman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mwiiiiiiiii tack darloo!!! <3

pensionärer vi är och dem bästa av dem alla! :D

2009-09-08 @ 20:39:21
URL: http://babytrashdollis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0