Skärpning!

Nej nu är det dav att skärpa sig! Ska komma igång och blogga ordentligt igen, men är lite svårt just nu eftersom jag hamnat i bokträsket och tar mig inte upp. Varje ledig stund hemma ägnar jag åt att läsa (vilket i och för sig är ganska så bra) och då blir det till att dissa datorn och tv:n. Men ska försöka få till lite variaton på det hela, har ju faktiskt lånat runt 18 filmer av mamma som jag ska plöja igenom. Så får se till att det också blir gjort.
Menmen.. Igår blev det mys med pojken, vi åt tacos och såg film (Ladykillers) mycket trevligt!

Förmiddagen idag har jag ägnat åt att slöa och läsa, men sen efter lunch blev det fart på mig för att fixa mig iordning och ta mig upp på stan för att träffa Nathalie. Det blev en hel eftermiddag av shopping (upptäckte att jag hade mycket mycket mer pengar än jag räknat med). Har kännts lite tomt utan all shopping jag förr ägnade mig åt, så nu är jag nöjd. Blev även att äta på pizza planeten (gottgott), som ett lite avbrott innan vi fortsatte våran shopping runda. Har varit mycket trevligt att springa runt på stan och umgås med min söta Nathalie.

Nu blir det till att fortsätta se på Idol som äntligen har börjat igen (yeey) men blir lite smått avundsjuk på alla dessa begåvade människor. Fast jag är ganska glad över att jag har sånn självinsikt att jag vet att jag faktiskt inte kan sjuga alls! Villket många, verkar det som, inte inser. Men man kan ju säga att det är ganska skoj att titta på....

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja, nu får du skärpa dig, läsa kan man ju inte hålla på med ;)

2009-09-09 @ 21:00:11
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0