slödag med erbjudande

Idag har jag haft en riktig slö dag, låg och drog mig ett bra tag innan jag bestämde mig för att ta mig upp ur sängen. Men det berode nog mest på att telefonen började ringa runt 7 i morse, vissa dagar är man populär synd bara att det var på min lediga dag. Menmen, när telefonen ringde igen runt 9.30 så beslöt jag mig för att svara. Det var ett samtal om ett vikariat i veckan, men jag tackade nej pga olika anledningar. Lite senare ringde det igen, den här gången från arbetsförmedlingen, som hade hittat ett företag inom samma branch som jag jobbar i, som var i stort behov av vikarier. Men efter att jag pratat med chefen på det företaget så visade det sig att det var samma tider de behövde personal, som jag har fast jobb på. Lite synd ändå, hade varit ganska bra med lite mer jobb. Menmen sånt är livet, får hoppas på att det dyker upp ett pang jobb snart där jag kan få heltid så att jag slipper oroa mig över pengar hela tiden. Det kommer väl när det kommer antar jag. 



Om ett par timmar drar jag iväg mot IKEA för att se om jag hittar något nödvändigt till mitt hem... 

Ha det bra!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0