Söndag

Efter fem års väntan så fick jag äntligen träffa pojkvännens förälldrar idag (yeey). Nu får jag se till att han flyttar in här också, men med tanke på att det tog fem år innan mötet med förälldrarna så tar det väl närmare tio år tills han flyttar in (?). Nej så illa ska det väl ändå inte bli, inom ett år så ska han ha flyttat in. Om allt går enligt planerna, känner att det äntligen börjar hända grejer nu!

Efter en stor god lunch hos dem så blev det att ta sig upp på stan för att träffa syster och hennes plutt, och Ida var också med. Blev en sväng till stadsparken för att busa lite med Denver, innan jag satte mig på bussen hem.



Nu sitter jag och tittar på Top model sen blir det urban legends innan jag hoppar i säng.
Tänkte ta en tidig kväll idag eftersom jag är så trött av mig.



Edit: Inte fick man se på urban legends inte! Ne, nu ska de visa sport disasters istället! bläää på dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0