Söndag

Nu har syster just åkt iväg hemmåt för att ta hand som sina sjuka små pojkar. Själv sitter jag här och har inte särskilt mycket att göra, skulle egentligen behöva sova lite men är för pigg för det känner jag.

Igår så var det barhäng hos bror, mycket trevligt. Hade faktiskt rätt så skoj fast att jag inte var allt för taggad tidigare på dan. Sen att syster slapp åka hem tidigt och istället sov hos mej gjorde det ännu bättre. Är inte så ofta vi får umgås och vara systrar.

Menmen, nu ska jag försöka hitta något att sysselsäta mig med ett tag. Senare blir det en sväng till bror för att glo på film. Ska även se till att fixa min cykel idag så att jag kan ta mig till jobbet imorgon (blir för jobbigt att gå).

Bilderna från gårdagen kommer upp lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0