Spam..

Alltså, seriöst vad är det för mening? De som skickar spam komentarer till folks bloggar bara för att få upp sin statistik är endast patetiska. Skriv om något intressant i din blogg istället, kan var ett bra förslag för att folk ska besöka din blogg? Och om du nu så gärna vill lämna en komentar och vill att personen ska besöka din blogg, så ta och skriv en komentar som är reaterad med blogginlägget istället.  

Jag kan säga att de som skickar spam komentarer i min blogg besöker jag absolut inte. Däremot så besöker jag de bloggar som lämnar vettiga komentarer. Spam raderas alltså, så ansträng dig inte i onödan... 

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, det där hade jag också tänkt ta upp! när man har typ 15 anonyma kommentarer från en och samma person... suck! jag publicerar vissa "reklamkommenarer", men många raderar jag direkt ;D

2009-10-01 @ 10:20:26
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0