Suck

Här sätter man sig framför tv:n i lagom tid för att se Idol, och vad ser jag? Jo de har bestämt sig för att visa fotboll på 4:an istället! Så då är Idol uppskjutet en timme, dåligt av dem tycker jag. Visst att det är en väldigt viktig match för Sverige, men för mig räcker det bara med att höra resultaten på nyheterna imorgon. Men jag förstår att folk vill se matchen, fast den verkar inte speciellt intressant verkar som om den hållt på en timme och det står fortfarande bara 0-0. Men det är väl sånt man inte kan veta i förväg när man bestämmer att lägga det istället för Idol. De kunde väl ha lagt det på en annan kanal istället? Men nää... Menmen, är väl bara att vänta en timme då och se glad ut.

Idag så har jag mest inte gjort så mycket, var en sväng uppe på stan för att fika med pojkvännen och ett par vänner. Det vara ganska länge sen, så det var rätt trevligt. Sen blev det att lägga sig på soffan och läsa i väntan på Idol som inte ville börja än. Så är väl bara att lägga sig och läsa igen...




(Undertiden jag har hållt på att pilla här så gjorde tydligen Malta ett självmål. så nu står det 1-0 till Sverige om nu någon skulle vara intresserad...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0