Torsdag

Ojojoj va det har vart tyst ifrån mig i ett par dar. Men jag kan säga att jag fortfarande är sjuk, fast jag börjar bli bättre. Jag ska väl säga som många andra bloggare säger när de blivit sjuka, att jag har nog fått svininfluensan eller "svinis" som det så fin kallar det. (Eller inte,) tycker inte att jag ser så värst ut som en gris men vad vet jag? Tror snarare att jag har fått fiskinfluensan eller ska jag säga "fiskis".
Nej något sådan har jag nog icke, är nog mer en vanlig förskylning av dunder kvalité skulle jag tro.

Så nu har jag legat hemma på  soffan sen i måndags och jag börjar bli något rastlös. Tycker inte om att bara ligga och tråka. Men jag har ju i och för sig hunnit med att läsa lite, började läsa Bilbo i tisdags och nu har jag läst ut den. Får väl se när jag orkar börja med sagan om ringen böckerna, får nog bil om ett tag skulle jag tro. Ska varva med lite Torey Hayden böcker, så det blir att börja med solrosskogen.

Idag kom även pojken förbi och hälsade på, så jag har inte vart helt osocial idag i alla fall.
Efter det så började jag bli något rastlösare och efter en stund såg det ut så här i mitt vardagsrum:



Försökte att hitta min konstnärliga sida, men det gick inte så bra tror jag....
Lekte lite med glas färg också, blev en Kitty men vet inte riktigt vart jag ska sätta upp den...




Menmen, det är väl det jag har pysslat med idag, inte så värst intressant kanske...
Nu är det snart dax att dra sig mot sängen så jag säger väl;

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Veronica

nattinatt :D

2009-09-17 @ 23:37:42
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0