Torsdag

Jaha idag har man då inte gjort ett enda dugg. Hade planer på att ta en liten tur på stan efter jobbet idag. Så jag såg till att vara på jobbet lite senare än jag brukar så att jag skulle bli klar lagom tills dess att affärerna öppnat. Men tyvärr så blev jag klar en timme tidigare än jag räknat med, och inte hade jag någon lust med att hänga ut i skubben i väntan på att klockan skulle bli tio. Nej så jag åkte hem istället och tänkte att jag kunde äta frukost innan jag åkte upp på stan igen. Tror ni inte att jag fastnade i en bok istället? Jo så klart jag gjode! Hade även tänkt att ta en sväng till syster i Kumla, men blev inget av det heller (dåligt av mig). Men jag har i alla fall hunnit med att träffa min HerrMelin idag. Men jag tycker lite synd om honom, eftersom jag vart så grinig och bitter hela dan (härligt att vara tjej). Men är väl lika bra att han vänjer sig om han hade tänkt att leva med mig resten av livet.

Imorgon får jag försöka ta mig iväg till stan för att inhandla nödvändiga och onödiga saker som jag tycker att jag kan behöva. Funderar även på att ta en sväng till Kumla, men får se hur trött man är imorgon. Får se hur det blir helt enkelt. Nej tillbaka till Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0