Elektronik

Det här med elektronik kan vara rätt skumt. Som tex nyss när jag försökta att föraöver bilder från min kamera till datorn. När den hade fört över allt och raderat bilderna från min kamera, så fanns inte bilderna någon stans, jag letade igenom hela datorn i ett försöka att hitta de jäkla bilderna. Vart tror ni att de var? Inte på datorn i alla fall, utan det hade förts över från min kamera via datorn tillbaka till min kamera igen. Hm.. skumt det där. Mina elektriska saker lever ett eget liv i syfte att jävlas med mig. Eller så kanske det är jag som är klantig av mig? Men det verkar ju inte så värst troligt...


Kommentarer
Postat av: Veronica

men klantmalin då! jag har ju alla bilder på min dator, förutom dom från parken =(

2010-04-06 @ 20:26:08
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0