Gårdagens utekväll

Gårdagen blev riktigt lyckad för min del.

Vi började med en liten förfest innan det blev dax att dra sig upp på stan för att hitta ett bra party ställe.
Så vi hamnade på strömpis. Jag hade hur kul som helst fast att jag blev ner stänkt av öl från huvudet till fötterna.
Jag säger väl som mamma sa "Öl är bara bra för håret".

Jag och mina sötnosar röjde på dansgolvet till bra musik.

Alltså jag hade kul...
Fast jag vaknade upp med ett stort blåmärke på vaden som under dagen bara blivit större.
Och inte har jag någon aning om vart jag fått det ifrån, men det är väl sånt som händer när man har kul antar jag.

(Tyvärr kom grabbarna inte med på bild, förstår inte varför de aldrig kan fastna på bild)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Woiiiii bra att du hade kul, tror vi var minst två till som hade det :D får göra om det snart igen girlisar..

hehe :)

2010-04-25 @ 17:10:33
URL: http://sweetcandylie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0