Long time no see

Jahapp idag har man då vart iväg och sett på 3D bio. Tycker faktiskt att det var helt okej, fast att bror tyckte det var suddigt (men fokuserar man på det suddiga, så då får man skylla sig själv). Det blev att se på Alices i underlandet, som jag länge velat se, (det var riktigt bra om ni vill veta vad jag tycker). Om ni inte har sett den så tycker jag att ni borde gå och se den. Men om ni väljer att se den i 3D så tror jag det bästa är att sitta så nära mitten som möjligt.


Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder från påsken, men min kamera gick och dog när den höll på att föra över bilderna. Så får göra ett nytt försök imorgon. Då kan ni även få en update på vad jag hade för mig under påsk (om ni nu skulle vara intresserade av det).

Men vad har då MalinO haft för sig på senaste tiden då? hm.. Ja, jag har väl mest bara vart mig själv, tagit det lungt, umgåtts med familj, vänner och pojkvännen. Inte så värst mycket spännande faktiskt, men ändå har datorn och bloggen blivit lite väl dåligt prioriterat. Fast jag kännde att det var behövligt, ens liv kan ju faktiskt inte kresta runt elektronik. Om det skulle göra det så skulle det bli väldigt tråkigt enligt mig.

Nej nu har jag inte så värst mycket mer att skriva för denna gång, men ska försöka göra en påsk-update imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0