Driver du med mej?

Jag har nyligen upptäckt att jag är ett väldigt bra att driva med, eller folk verkar tycka det i alla fall. För av någon anledning så är det alltid mej folk driver med vart jag än är. Men inte för att det gör mig nått, nej jag tycker att det är skit kul att driva med mig själv och det gör jag ganska så ofta. Fast folk fattar inte alltid att jag driver, som tex om jag säger, "Jag är så tjock att om jag lägger mig på mage brevid sängen så blir det en dubbelsäng". Då säger folk att "nää så tjock är du inte", nähä så bra då, då vet jag för jag tror ju absolut att jag är så gigantisk. Man får ju ha lite självdistans och skratta åt sig själv annars blir det ju så tråkigt. Så nu tänkte jag driva med mig själv ett tag tills jag tröttnar, då blir det att driva med min syster istället.... Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0