Helg

Ja då var det lördag igen och igår var det min sista dag på jobbet, och det känns lite små tråkigt eftersom jag trivdes så bra där. Men jag ska se till att jag får komma dit och sommarjobba nästa sommar också. Så om en ungifär en vecka så börjar man skolan igen, och det ska bli skoj (hoppas jag) det känns helt okej i alla fall. Men börjar känna mig lite små nevös eftersom jag har problem med registeringen och inte har jag fått någon info om när, var och hur. Men det får jag ta och lösa nu i veckan. Annars blir det jobbigt om jag skulle bli tvungen att gå tillbaka till jobbgarantin igen.

Idag blev det en tur iväg till bror för att döda zombies och äta mat, så inte tog jag mig upp för att checka in kungafamiljen, men känner att gjorde det samma. Imorgon ska jag ta mig ut på landet för att begrava min lilla Ninni-gumma. Sen får vi helt enkelt se vad som händer under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0