Helgen

Jaha då vart det söndag igen och helgen har jag ägnat mig åt att slappa och umgåtts med familjen. I fredags var jag iväg till bror och spela zombie spel och rock band. Självklart blev man utklassad som vanligt fast jag blir bättre, om jag får säga det själv. Igår blev det födelsedagsfirande för mamma villket var trevligt (fick ju äta tårta). Och idag har man inte gjort ett skit, sett på film och slappat i soffan.


(Kanske inte de bästa bilderna men det är i alla fall nått...)

Imorgon går jag in på sista jobbveckan, lite tråkigt eftersom jag trivs så bra där. Men börjar bli osäker om jag verkligen vill plugga. Jag vet lite sent att komma på det nu men vad ska man göra. Det är ju bra att plugga och skaffa sig en utbildning men är osäker på om jag är redo att börja plugga igen. Men kan ju även vara så att jag är lite av en mes som tycker det är jobbigt med förändring. Fast det löser sig nog hoppas jag, fast plugga skulle kunna vänta ett tag, men jag vet inte. Får se hur det blir, måste nog bestäma mig ganska snart...
Nej nu ska jag sluta babbla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0