Registrering

Nu har jag äntligen fått registera mig och hittat en boklista med alla de miljoner böcker man ska ha till skolstarten (har än så länge bara införskaffat 2 av dem). Så imorgon får jag ta och leta på flera böcker så att jag är redoför skolstarten på måndag. Har även fått reda på vart jag ska vara på måndag (positivt), men upptäckte att jag glömt att skaffa anteckningsblock, pennor, överstrykningpennor och en väska att lägga allt i. Så får väl ta och fixa det imorgon också. Så nu hoppas jag att allt ska gå bra och att jag kommer tycka det är kul att plugga och inte bara jobbigt...


Kommentarer
Postat av: T-POT

hallå där! var är veckans chips tips? =)

2010-08-26 @ 20:39:26
Postat av: T-POT

hallå där! var är veckans chips tips? =)

2010-08-26 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0